Mee naar school?

Peuters en kleuters:

Onze jongsten krijgen op school een heen- en weerschriftje voor in hun boekentas. Hierlangs verloopt de dagelijkse, nodige communicatie. Daarnaast hebben ze een drinkfles, pantoffels en turnpantoffels nodig. Reservekledij mag, maar we hebben zelf ook een voorraadje aangelegd. De leerkracht helpt jullie zeker op weg.

Lagere school kinderen:

Onze lagere school kids krijgen een heen- en weermap voor in hun boekentas. Hierlangs verloopt de dagelijkse communicatie en kan je ook hun weekplanning en huiswerk vinden. Daarnaast hebben ze een drinkfles, pantoffels en turngerief (broekje, Boomhut polo, sportschoenen en sportkousen) nodig. Als er klasspecifieke zaken nodig zijn, krijg je deze info van de klasleerkracht.

Probeer zoveel mogelijk spullen te naamtekenen, want onze verloren voorwerpenberg is soms gigantisch. Koek en fruit krijgen kinderen via school (tenzij er allergieën zijn). Op die manier proberen we ook het gezondheidsbeleid verder te zetten.

Welke kosten je nog kan hebben, verbonden aan de school, kan je terugvinden in ons schoolreglement bij schoolkosten. De digitale link naar het schoolreglement staat op deze website bij documenten.